شرکت بازرگانی علیزاده نیک پایتخت (سهامی خاص )   تاسیس 1388

ارتباط با ما 02177692700

ساماندهی صادرات شمش فولادی به روش القایی

زمان مطالعه: 3 دقیقه پیام مدیر عامل شرکت سهامی علیزاده نیک پایتخت  پیام مدیر عامل شرکت سهامی علیزاده نیک پایتخت تلفیقی است از دانش، تخصص، تجربه، جهت ارائه ی محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان. ما بر این باوریم که توسعه ی شرکت جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص، تحقق نخواهد یافت.در همین راستا ...

3 دقیقه
4 دیدگاه
بازرگانی علیزاده
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیام مدیر عامل شرکت سهامی علیزاده نیک پایتخت

 پیام مدیر عامل

شرکت سهامی علیزاده نیک پایتخت تلفیقی است از دانش، تخصص، تجربه، جهت ارائه ی محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان. ما بر این باوریم که توسعه ی شرکت جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص، تحقق نخواهد یافت.
در همین راستا تلاش در جهت مشتری مداری، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان و تأمین منافع استفاده کنندگان از محصولات و خدمات ارائه شده، نه یک شعار، بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است.
تدوین سیاست های توسعه ای در جهت نیل به هدف نهایی شرکت علیزاده نیک که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداکثر رضایت آنان است، در دستور کار ما قرار گرفته و به همین منظور نیز افزایش بهره وری، بهبود مستمر، ارتقای دانش و کاهش هزینه ها جزو اولویت ها و برنامه های مدیران شرکت سهامی علیزاده نیک  است.
در این میان شرکت سهامی علیزاده نیک پایتخت هم به عنوان یک بنگاه اقتصادی و با داشتن تجارب مفید، همواره تلاش نموده است گام هایی در جهت رشد و تعالی خود بردارد تا مجال تأمین رضایت حداکثری مشتریانش را داشته باشد.
سعید علیزاده
مدیرعامل
1388/02/13

 

پیام مدیر عامل شرکت سهامی علیزاده نیک پایتخت

 پیام مدیر عامل

شرکت سهامی علیزاده نیک پایتخت تلفیقی است از دانش، تخصص، تجربه، جهت ارائه ی محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان. ما بر این باوریم که توسعه ی شرکت جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص، تحقق نخواهد یافت.
در همین راستا تلاش در جهت مشتری مداری، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان و تأمین منافع استفاده کنندگان از محصولات و خدمات ارائه شده، نه یک شعار، بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است.
تدوین سیاست های توسعه ای در جهت نیل به هدف نهایی شرکت علیزاده نیک که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداکثر رضایت آنان است، در دستور کار ما قرار گرفته و به همین منظور نیز افزایش بهره وری، بهبود مستمر، ارتقای دانش و کاهش هزینه ها جزو اولویت ها و برنامه های مدیران شرکت سهامی علیزاده نیک  است.
در این میان شرکت سهامی علیزاده نیک پایتخت هم به عنوان یک بنگاه اقتصادی و با داشتن تجارب مفید، همواره تلاش نموده است گام هایی در جهت رشد و تعالی خود بردارد تا مجال تأمین رضایت حداکثری مشتریانش را داشته باشد.
سعید علیزاده
مدیرعامل
1388/02/13

 

 

پیام مدیر عامل شرکت سهامی علیزاده نیک پایتخت

 پیام مدیر عامل

شرکت سهامی علیزاده نیک پایتخت تلفیقی است از دانش، تخصص، تجربه، جهت ارائه ی محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان. ما بر این باوریم که توسعه ی شرکت جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص، تحقق نخواهد یافت.
در همین راستا تلاش در جهت مشتری مداری، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان و تأمین منافع استفاده کنندگان از محصولات و خدمات ارائه شده، نه یک شعار، بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است.
تدوین سیاست های توسعه ای در جهت نیل به هدف نهایی شرکت علیزاده نیک که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداکثر رضایت آنان است، در دستور کار ما قرار گرفته و به همین منظور نیز افزایش بهره وری، بهبود مستمر، ارتقای دانش و کاهش هزینه ها جزو اولویت ها و برنامه های مدیران شرکت سهامی علیزاده نیک  است.
در این میان شرکت سهامی علیزاده نیک پایتخت هم به عنوان یک بنگاه اقتصادی و با داشتن تجارب مفید، همواره تلاش نموده است گام هایی در جهت رشد و تعالی خود بردارد تا مجال تأمین رضایت حداکثری مشتریانش را داشته باشد.
سعید علیزاده
مدیرعامل
1388/02/13

مدل های کسب وکار تجمعی/گردآورنده

واژه ی «جمع کردن» به معنای گردآوری یا انباشتن است. براساس این مدل، یک شرکت به واسطه ی شراکت با خریداران مختلف و تأمین خدمات برای مشتریان، خدمتی را گردآوری و سازمان دهی می کند. منظور از مدل های کسب وکار تجمعی این است که یک شرکت، تأمین کنندگان خدمت/کالا را به استخدام خود درآورده و آن را تحت نام تجاری خودش به مشتریان می فروشد.

شرکت تأمین کننده ی خدمات باید مراقب کیفیت ثابت کالاها/خدمات فراهم شده برای مشتریان و قیمت آنها به منظور ارائه ی تجربه ای یکسان به مشتریان باشد.گردآورندگان گروهی دارند که کیفیت تمام خدمات رسان ها را بررسی می کند. خدمات رسان ها کارمند گردآورنده نیستند. آنها می توانند هر خدمتی را که شرکت فراهم می سازد قبول یا رد کنند. آنها خدمات را تأمین می کنند، و مابقی چیزها مثل تبلیغات، برندسازی، و بازاریابی بر عهده گردآورنده است.

4 نظر ارسال شده

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است..

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

    • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است..

  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *